Librerías bajo tierra
18 de agosto, 2005 por Catuxa
En Roma hai varias librarías de vello e de libro usado ubicadas en antigos pasos soterrados. A peonalización dalgunhas rúas do centro fixo inservibles estes espazos, agora recuperados para este uso comercial. Con todo, Italia é un país onde os libros de novidade son moi baratos, moito máis económicos que aquí. As edicións de peto non custan nunca máis de seis euros e as novidades de narrativa arredor dos dez. Manteñen a política do prezo fixo, aínda co inconveniente de que as novidades en rústica son descatalogadas decontado.[...]
Dos reflexiones frente a este texto de Brétemas:
- El precio fijo de los libros, que en el ”peor” de los casos no supera los 10 euros, ayer mismo tuve que dejar madurar la idea de comprarme “La Extraordinaria Vida de William Petty de Alexandra Lapierre, ante los casi 23 euros que figuraban en la portada.
- El estupendo aprovechamiento del espacio para adaptarlo a nuevos usos, y donde el producto que venden (libros) es de por sí tan interesante que carece de la necesidad de promocionarlo en lugares más visibles o con grandes escaparates.